متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است آموزش‌های تخصصی یک‌ساله برای زوجین در آستانه ازدواج برگزار می‌شود هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون
سرخط خبرها

 تحویل اجساد ۱۴ جانباخته حادثه قطار مشهد - یزد به خانواده‌هایشان | پایان کار پزشکی قانونی

  • کد خبر: ۱۱۲۱۲۰
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
 تحویل اجساد ۱۴ جانباخته حادثه قطار مشهد - یزد به خانواده‌هایشان | پایان کار پزشکی قانونی
پزشکی قانونی از شناسایی و تحویل جسد ۱۴ جانباخته حادثه خروج قطار مشهد - یزد از ریل به خانواده‌هایشان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان پزشکی قانونی با اشاره به انتقال ۱۴ جسد حادثه قطار مشهد - یزد به پزشکی قانونی گفت: با تحویل پنج پیکر دیگر به خانواده‌ها، کار شناسایی و تعیین هویت اجساد حادثه قطار مشهد – یزد به اتمام رسید.

از میان ۱۴ جسد انتقالی به پزشکی قانونی یک نفر در شهرستان طبس یعنی همان محل وقوع حادثه شناسایی و تحویل بستگان شد و مابقی پیکر‌ها برای تعیین هویت به پزشکی قانونی یزد انتقال داده شدند. از میان پیکر‌های منتقل شده به سالن تشریح یزد، هشت پیکر در روز پس از حادثه شناسایی و طبق دستور قضایی اجساد آنان به بستگان تحویل شد.

پیکر پنج قربانی نیز برای انجام آزمایشات ژنتیک و تطبیق نمونه‌های ارسالی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارسال و پس از انجام آزمایشات، تعیین هویت شده و شب گذشته به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند که با تحویل این پنج پیکر، کار شناسایی و تعیین هویت قربانیان حادثه قطار مشهد - یزد به اتمام رسید.

اسامی ۱۴ قربانی این حادثه به نقل از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی به شرح زیر است:

۱- مهری ساکت یزدی فرزند محمود

۲- مرضیه ساکت یزدی فرزند محمود

۳- فرزانه آخوندی دهج فرزند منصور

۴- فاطمه چوبداری فرزند احمد

۵- زینب ابراهیمیان فرزند علی

۶- اکرم دهقان بنادکوکی فرزند رمضان

۷- ابوالفضل زارع ارنانی فرزند قاسم

۸- کیان زارع ارنانی فرزند ابوالفضل

۹- عزت آخوندی فرزند امیر

۱۰- فاطمه رحیمی فرزند محسن

۱۱- کبری میرزایی دهج فرزندیداله

۱۲- یکتا کلانتری زاده فرزند محسن (تعیین هویت شده در طبس)

۱۳- منیژه میرجلیلی فرزند محمدحسین

۱۴- فاطمه بمانی هنزایی فرزندعلی

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->